Reklamacije

Reklamacije na kupljenu obuću moguće je izjaviti u radnji u kojoj je artikal kupljen. Lice ovlašćeno za PRIJEM REKLAMACIJE je prodavac u prodajnom objektu.

Pri postupku reklamacije potrebno je priložiti:

•  kupljeni proizvod
•  fiskalni račun ili drugi dokaz o uplati ( slip, izvod iz banke i sl. )
•  uredno popunjen reklamacioni list

Prodavac je dužan da izda pismenu potvrdu, ili da elektronskim putem potvrdi prijem reklamacije. Prodavac je dužan da u roku od 8 ( osam ) dana odgovori kupcu na izjavljenu reklamaciju. Prodavac je dužan da u roku od 15 ( petnaest ) dana od prijema reklamacije reši reklamacioni postupak.

Sve primedbe, žalbe i prigovore možete poslati na e-mail adresu: [email protected]

Zamena Robe – Povraćaj Novca

Za kupce na daljinu, Kupac može zatražiti zamenu / povraćaj novca u roku od 14 dana od dana prijema robe, slanjem e-maila na adresu  [email protected] ili pozivom na broj 061 / 29 44 809  (radnim danom od 9 do 20h). Zamena robe se odnosi na zamenu veličine obuće ili zamenu modela obuće.

U slučaju zamene: roba se zajedno sa popunjenim Obrascem za zamenu, koji se nalazi ovde, dostavlja prodavcu preko kurirske službe o trošku prodavca.

Takođe, kupac je u obavezi da robu vrati u originalnoj ambalaži, bez oštećenja i vidljivih tragova korišćenja. U suprotnom prodavac nije u obavezi da obavi zamenu.

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da Vam broj obuće ne odgovara ili iz bilo kog razloga želite da odustanete od kupovine, Zakon o zaštiti potrošača omogućava da proizvod vratite u roku od 14 dana bez navođenja posebnih razloga, i mi ćemo Vam vratiti novac koristeći isto sredstvo plaćanja koji ste koristili u transakciji.

Obrazac za jednostrani raskid ugovora:  možete dobiti  ovde

Naravno, poručeni artikal nije moguće menjati ukoliko je nošen, odnosno prilikom povraćaja ste dužni da obuću vratite u originalnoj ambalaži, bez oštećenja i vidljivih tragova korišćenja. Lana Shoes može da odloži povraćaj sredstava dok ne dobije robu koja se vraća, ili dok potrošač ne dostavi dokaz da je poslao robu trgovcu u zavisnosti od toga šta nastupa prvo.

Po prijemu ovako poslate robe služba reklamacija će utvrditi stanje i ispravnost artikla i ukoliko su ispoštovani napred navedeni kriterijumi odobriti povraćaj novca kupcu u skladu sa zakonskim obavezama.

Ukoliko Vam je pošiljka stigla oštećena, neophodno je da u roku od 24 sata kontaktirate kurirsku službu koja je isporučila paket, kako bi napravili zapisnik. Ukoliko je roba stigla neoštećena, ali neispravna, kontaktirajte nas.

Obrazac za zamenu se nalazi ovde

Obrazac za jednostrani raskid ugovora:  možete dobiti  ovde


Prijavom na newsletter stičete mogućnost posebnih ugodnosti i dodatnih popusta!